Toi kolhujen tarkastus on kyllä hyvä tehdä, ja se 0 omavastuu. Mulla on lähes aina ollut vaivatonta asiointia vuokraamoiden kanssa, paras lienee ollut Aberdeenin Arnold Clark jossa asiakasta pidettiin kuninkaana.

Brysselin Zaventemin kentällä ollut kuumottavin tilanne kun syyttivät minua takakontin jättiklommosta. Pahinta tässä oli se että lähtötarkastus tuli väsyneenä myöhään illalla tehtyä hämärässä parkkitalossa, jolloin lommoa en huomannut.
Autokin oli pääasiassa Ranskaan siirtymää varten, joten se seisoi työmaan pysäköintialueella käytännössä ma-pe. Ainut missä lommo olisi voinut tulla, oli kauppareissu keskellä viikkoa. Mutta sekin oli epätodennäköistä kun luukussa oli pesusta peräisin olevia pisarajälkiä yms.
Palautuksessa tästä sikisi oikein kunnon Ranskis-Belgi ruljanssi jossa miehissä taivastelivat ensin ruudulta asiaa ja sitten auton luona. Kädet heiluivat ja pulina oli kova, ranskaksi tietysti. Jossain vaiheessa kun tajusin että nyt maksattavat mulla klommon niin puutuin asiaan vähän topakammin ja kun suomipoika rupeaa hermostumaan niin melkein sitä alkaa ranskakin sujumaan. Kuvaannollisesti otin sitä virkailijaa kravaatista kiinni ja kehoitin menemään yhtiönsä klommotiedostoon ja alappa kattomaan sieltä, kyllä teillä sellainen on. Bon.
Mutinan säestyksellä rupes selailemaan tietoja, ja kas, sieltähän se löytyi. Iso klommo takaluukussa.
Äijän äänensävy muuttui välittömästi ja hirmuinen pahoittelu että näin julkeasti he olivat syyttäneet. Voin reklamoida asiasta jos haluan. Ne toiset pukarit hävisivät äkkiä omien ruutujensa taakse.