Mikähän mun ysisatkussa on vikana, kun sen kytkin on aina ollut jotenkin hankalakäyttöinen? Siis vaihdot aiheuttavat helposti ylimääräistä nykimistä. Käytännössä on aika hankalaa saada nättiä vaihtoa tehtyä yli 2500 rpm kierrosluvulla. Samaten liikkeellelähdössä kannattaa lähteä varsin matalilla kierroksilla ettei tule ylimääräisiä nykäisyjä.
Väljää perässä, kardaanissa, moottorin/vaihdelaatikon tukikumeissa? Tai vikaa kaksoismassavauhtipyörässä? Tyhjäkäynti ei ravista, ei kolkuta, eikä kytkin pidä mitään ylimääräisiä ääniä ja se myös pitää ihan normaalisti.
Naapurilla oli samanlainen auto ja hän mainitsi ohimennen että seuraava omistaja oli vaihdattanut loppuunkuluneen kytkimen ja auto muuttui kuin uudeksi...
Vaihdelaatikkona on M90, kone on vakio B230FK, kilometrejä on 290000 ja kytkin on alkuperäinen (ellei sitä sitten ole vaihdettu ekan 110000 kilometrin aikana). Vika ei ole 95E10 bensassa, tää on aina ollut enemmän tai vähemmän tällainen.