Voiskohan tuossa olla joku maadotus nyt pielessä jostain kohtaa? Mittaaminen vaatinee jotain Star Trek tekniikkaa?
Maadoituksesta saarnannut ennenkin mystisiin käyntihäiriöihin, tuleekos siihen virranjakajanrunkoon molemmille puolille ne Scalestricin autoradan hankaimien näköiset maadoitusjohdot rintapellistä.
Nakutunnistimen kiristysmomentti on sitten melko pieni eli 20Nm, ja harvoin niihin vikaa tulee.
Oma 940 häikkäili muutaman viikon tyhjäkäyntiä (mamma valitti kun on itse tässä ajellut kulkuneuvolla ) ja ei ollut aikaa perehtyä kuin vasta eilen ja syy oli vanha tuttu imusarjan tiiviste nyt yllättäen tälläkertaa 4. pytyltä.
Suurin syy tuon imusarjan tiivisteen vioittumiseen löytyy sitten öljykopan kannen tiivisteestä joka ei ollut se tuttu ja turvallinen vihreä vaan musta, joka vaihdettu keväällä nokan vaihdon yhteydessä, öljy on sitten mystisesti tihkunut itse tiivistemateriaalin läpi siihen malliin jotta imusarjan puolella öljyä oli kannen kolot täynnä ja sitä myöten liottanut imusarjan tiivisteen, ylimääräistä painetta ei kampikammiossa varmasti ole kun huohottaa ulkoilmaan isolla röörillä öljynkeräimen kautta. Tänään sitten Oulussa metsästin uutta imusarjan tiivistettä (vihreää sellaista) niin ensinnäkään ainoastaan kuudesta käydystä liikkeestä motonetista ja siniseltä tiiviste löytyi suoraan, sinisellä hinta vaatimattomat 21e kun järkihinta muualla pyöri 3 ja 3,5 e välillä, sinisellä on vain mk muutettu hinnan perästä euroksi