Termari rikki => sen takia vikakoodi, että kone lämpiää liian hitaasti, josta seuraa jatkuva flektin pyörintä.
Alkaa loppumaan huumori tämän kanssa, saagahan alkoi kun alkuun tuntui ettei oikein tarkene ohjaamossa. Vaihdatin termostaatin koska on tässä kerta vähän tyyppivika ja vanhalla oli ajettu jo yli 200tkm, eli melko sama kuin alkuperäinen kesti. En siis edes lämpöjä mittaillut silloin

Noo, muistaakseni vasta uuden termarin jälkeen alkoi satunnaiset ylikuumenemis herjat. Tuli talvella ilmi kun vedin kärryä ja oli mäkiä, keväällä teki samaa ja sitten luin tästä sisäkennosta. No testaukseen onko tukossa ja tukossa oli. Nyt viimein uutta kennoa, vesi virtaa hienosti läpi nyt kun kokeilee, MUTTA edelleen lämpö seilaa 100 asti edelleen ja syyläri on kylmä paitsi kun kierrokset käyttää +4tuhata niin lämpö tippuu 88-92 väliin kuten kuuluu ja syyläri lämpee. Vesipumppu ja jakohihnakin tässä välissä uusittu kilsojen takia, ei vaikutusta asiaan. Onkohan nyt voinut käydä niin että kun alkup ongelma taisi olla tämä nyt viimein vaihtamani kenno, niin uusittu tarvike termostaatti ( professionl parts sweden) voisi olla viallinen tai jotenkin vaatia normaalia enemmän virtausta että aukenee? Kokeilenko vielä vaihtaa uuden termostaatin (jopa vanhan takaisin (volvo)?), tällä kertaa itse koska ei pysty tätä kokeilua kellekään maksamaan kun edellinen jo saattoi olla aivan hukkaan heitetyt sataset..
