Luonnollinen jatkumo- Fiat 127-Ford Taunus,Fiesta,Mondeo,Tourneo,Fiesta-Jeep cherokee-Mondeo-Vw golf Tdi-Mitsubishi outlander. Koska golffi kulki vähällä aineella, Kyllästyin 6 kuukaudessa tankkaamaan mitsua 400 km:n välein. Mitsun automaatti taas opetti sen kepin vatkaamisen turhaksi.
Lähdin sitten paikalliseen kauppaan ostamaan 2006 passat Tdi:tä ajettu 236tkm varmalla 1,9 koneella. Hyvä ja siisti peli kuulemma. Olipa sitten molemmilla sivuilla ruostuneet lommot,Kytkin luisti 3,4 ja 5 vaihteella. Öljyä pitkin konetta, laatikkoa käytetty auki silikooneista päätellen ja puslat paskana.
Eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Kädet taskussa ilman autoa haahuilin Laakosen nurkkia ja kyselin hinta luokkaani sopivia pelejä. Naureskelivat että eipä niin halpoja juuri ole.Vaikka niitä eniten kysytäänkin. Joten jäljelle jäi skoda 1,9 tdi, s60 2,5 T 2002. Sekä pihan perille hylätty katsastamaton S60 d5 2002 italian tuonti.
Otin testiin viimeisen ja käytin nosturilla. Kaikki vaikutti ok:lle 217tkm ajetussa pelissä. Paitsi SUNNY talvirenkaat jotka pompotti niin helvetisti jo 60:in vauhdissa.Voimaa tuntui olevan pirusti verrattuna vagin 1,9:iin.Ja löysinpä vielä huolto/korjaus kuitteja 4000eurolla 7 kuukaudelta. Joten ajattelin että ei sitä alle kympin autoon enää paljon korjattavaa jää. Sain vielä edellisen omistajan kiinni ,joka harmitteli juuri kunnostetun pelin myymistä.
Laakkonen käytti leimalla. Volvo meni tietysti puhtaasti läpi. Joten eiku kättä päälle ja uudet noranza 2 nastat alle. Kas kas volle kulkee niin tasaisesti ja pitoakin löytyy kun malttaa ottaa iisisti. Kävin vielä katsastuksen aikaan ajamassa sen bensa s60:in ja siinäkin oli siisti ja tehokas peli. 2002vm. 170tkm ajettu ja täysi huoltokirja. Siellä olis alle 10000:lla hyvä peli bensavollea tarvitsevalle. Mielikuvani volvosta muuttui. Ja nyt toivotaan että peli kestää. Sitten alkoi tämä maaninen foorumin selailu. Marteliuksen putkea,alustaa ja ohjelmointia kesäksi. Niin kuumeet on kummallisia merkistä riippumatta!