Itse vaihdoin omaan -12 vm v70 lämppärin kennon tuossa talvella. Oli myös elastista mönjää kenno täynnä ja tukossa. Ilmeisesti edellinen omistaja sekoittanu punaista ja vihreää nestettä sekaisin.
Mulla ei kyllä kestänyt kennon vaihto kuin nelisen tuntia.
Lyhyesti kerrottuna, keskikonsoli irti, jossa arviolta kuusi ruuvia. Lattiakonsoli irti, kuskinpuolella muutama sähköliitin. Puhallusputkia irti nelisen kappaletta lattialta lattiakonsolin alta. Melko tiukasti piti vääntää niitä irti. Kennon päältä jokin metallituki muistaakseni ja muovikotelo auki ja kennosta sokat pois, jonka jälkeen kenno lähti pois. Imin öljynvaihtoimurilla konehuoneen puolelta alipainetta jäähdytysjärjestelmään niin nestettäkään ei tullu kennon vaihdossa jalkatilaan juuri mitään.
Vähän ruuvaamista siinä oli, mutta kyllä siitä selvisi ihan autotallissa vaihtamalla.