Jakopäähän tuli pieni muutos, siinä on nyt 147 hampainen hihna ja yksi ylimääräinen ohjainrulla.

Ohjainrulla on KL-racingistä, se on B234F-moottoriin tarkoitettu ja 8mm pultin reiällä.

Jakohihna on motonetistä. Myös tämä 147 hampainen on diesel ooppelin remmi.

Vaihdoin downpipen valkoisen lämpönauhan tilalle mustan. Valkoisesta tuli aika karun näköinen kun se sotkeentui konerikon aiheuttaman öljysumun takia.

Moottoriöljyksi tuli Castrol 10W-60 johon on sekoitettu puoli pulloa Red Linen sisäänajo-lisäainetta. Jäähdytysnesteen (50% seos) sekaan kaadoin pullollisen Red Linen water wetteriä, sen pitäisi parantaa nesteen lämmönsiirtokykyä. Lisäaineet tilasin race.fi sivulta, kaupan päälle tuli sisu-rasia.


Moottoritilan bensaletkut päivitin teflon-teräspunosletkuihin tulevaa E85-muutosta varten.

Ahtopaineen ohjauksen muutin niin, että hukkaportin kalvon aukaisupuolelle menee paine suoraan kompressorikotelolta ja kalvon vastapuolelle tulee paine imusarjalta, jonka letkussa on paineensäätöventtiili. Venttiili on tämmöinen Specmalta ostettu, varmasti toimii kesäajossa mutta asennuksen jälkeen tutkin että tämä ei ole pakkasen kestävä.

No pärjää tämän kanssa niin kauan kunnes laitan sähköisen ahtopaineen ohjauksen...

Paineensäätimelle löytyi valmiina juuri sopivan kokoinen reikä syylärin tuulitunnelista. Siinä se on helposti käsillä mutta suht huomaamattomassa paikassa.

Moottorin yleisilme parani maalausten takia huomattavasti.

