Kiitos jätkät ohjeista, tämä on mun eka 16V-kone eikä mulla oo tähän korjaamokäsikirjaa niin ei se ihme jos menee perse edellä puuhun!

Jep levitin liimaa sikinsokin, mutta ulkoreunaan vedin yhteinäisen viivan joten pitäis tuon ulospäin olla tiivis. Toisaalta vaikka kuvassa muulta näyttääkin, niin tuota liimaa on tosi ohuesti eikä sitä tursunnut kannen välistä ulos juuri ollenkaan, joten sitä tuskin meni niin paljon öljykanavaan että se menisi tukkoon.
Toisaalta edessä voi olla välikannen purku muutenkin, nimittäin nuo KL-racingin pinnapultit saattaa venyä. Jep, nettikaupassa lukee nykyään että pultit ei veny, mutta aikoja sitten ostettujen pulttien mukana tulleessa ohjelapussa lukee "Varmkör bilen lossa sedan bultarna en efter enligt verkstadshandboken och dra med rätt moment som skall användas." Kai tuo tarkottaa jälkikiristystä?

Joka tapauksessa projekti eteni taas. Jakohihna meni paikalleen naurettavan helposti ja heti oikeille hampaille, onneksi edes tämä onnistui heti.

Myös venttiilikoppa istui paikalleen, laitoin paperitiivisteen molemmin puolin rtv-silikonia, mutta ihan vain hajuksi hyvin ohut kerros.

Sitten vielä kuva jakopäästä.

Ohjaustehostimen hihnapyörä saa saman värin kuin kampiakselin ja vesipumpun pyörät, myös laturin hihnapyörä pitää maalata samaan väriin. Jos jollakin on myydä sellaista tehostimen/laturin jalkaa jossa on molemmat tulee moottorin vasemmalle puolelle niin privaa tulemaan!
