Morppi.
Ostin öljyruiskullisen 230ft koneen joka purettua paljastukin ruiskuttomaks. Ei siis projuautoon mene mutta mikseipä käyttikseen... Mutta
Tässä nyt pahimpaan pettymykseen en jaksa vaivautua etsimään onko näillä mitään eroa, käsittääkseni siis K lohko olis vahvempivalunen?
Ja hallinseinällä nyt on tosiaan tuo ft lohko ja 'K' lohko, ellen ihan hukassa ole niin fiksuinta olis heittää Ft:n männät ja kankulat tonne K lohkoon, pitääkö paikkaansa. Tekee ft koneesta vaikka jotain vaparikivaa, vai onko ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ja voisin vielä kerrata ton ikäleiman sijaintia... Imupuolella 5 ensimmäistä lyötyä b230ft:n jälkeen? 1289430 tuossa lukis. Alaalla kohotettuna numero 16 ja pakopuolella taas 900907
E: ja K lohkolla tarkotan k merkittyä b230f lohkoa enkä b230k murikkaa.
Lisää edittiä: jahka tilanne nyt rauhottu niin päätös oli helppo kokeilemalla pyttyjä, ft:ssä aikatörkeesti rappua

pahoittelen kanssakärsijöiltä