En ole aivan varma onko oikeassa osiossa mutta yritetään ja voi poistaa toki jos on väärässä, eli lh 2.4 vaihtoa b200k koneelliseen 240 -88 volvoon tekemässä ja muutaman johdon kanssa ei aivan täyttä varmuutta ole tuosta 11pin liittimestä mikä on apparin jalkotilassa, elikkäs tässä kuva turbobricksin foorumilta kyseisestä palasta.
Mietityksen kohteena tuo 3 johto (Yellow/red paksu) sekä kohta 10 ja 11 (paksuja punaisia johtoja) puhutaan #6 sulakkeelle laittamisesta joka on kaasarimallissakin merkitty bensapumpun virraksi mutta kyseisestä sulakkeesta lähtee jatkuva 12v virta vaikka avain olisikin käännetty nolla asentoon

ymmärtääkseni tuolla switched 12V tarkoitetaan että tulee avaimen kakkos asennossa virtta eikä katkea startatessa

eli jätänkö tuon #6 sulakkeen huomiotta ja kytken johdot sellaiseen mistä tulee virta vasta kun avain kakkos asennossa?

Sekä kuva sulakerasian kaavoista
