Tästä vekottimesta ei oo vielä tullutkaan tehtyä topiccia, vaikka mulla on kyseinen laite ollut jo puoltoista vuotta. 315tkm ajettu, automaatti-ilmastointi, vakkari, ajotietokone, sähkölasit joka nurkassa yms...
Ihan perus '96 10v automaatti kasipätkä. Tein virheen ja vaihdoin aiemman 760:n tähän, mutta ei auta, damage is done ja nyt mennään tällä. (paitsi ettei mennä, syy selviää myöhemmin)
Tommosessa kunnossa se oli kun kävin sen hakemassa:

Vanteet vaihtoon ja kulahtaneet tuulilasin listat maalattu:

Nyt siihen on seuraavanlaisia härpätyksiä tehty:
-spoileri kontin päälle
-maskin pystyrivat mustat
-kattokaiteet mustat
-V70 takaumpiot
-V70 puolinahkasisusta
-nahkaverhoiltu käsinoja vaihdettu, tästä mukitelineet korjattu
-parempikuntoinen etupuskuri vaihdettu
-ehjät etulokarit vaihdettu
-uus tuulilasi vaihdatettu
-takajarrut rempattu kokonaisuudessaan, uudet levyt, satulat hiekkapuhallettu ja männät, tiivisteet ja jarrupalat vaihdeltu
Vuoden verran se kesti, sitten porsi vaihdelaatikko. Ei muuta kun väliaikaseks autoks S40 alle, purkuauto pihaan ja tekniikkaa irrottelemaan, ajatuksena oli vaihtaa koko tekniikka vähemmän ajettuun. Tekniikka myös vaihdettiin, mutta jostain syystä uus moottori polttaa öljyä, kaikki 5 pyttyä märät, 1 ja 5 pahiten. Sinänsä jännä homma että purkuautolla tuli haettaessa heitettyä testilenkki eikä silloin ollut mitään ongelmia.
Motivaation puute ja turhan työn tekemisestä aiheutunut suonikas peenis otsassa hieman hidastaa projektia, nyt ois tarkotus saada kesämiittiin mennessä takas ajoon sillä kaavalla että otetaan purkutekniikasta ehjä laatikko ja ryöstetään parempikuntoiset osat vanhaan koneeseen. Tuosta muutamia fiiliskuvia:







Toista/kolmatta kertaa ei jaksanu purkaa koko keulaa irti, mentiin pienemmällä työllä...

Ehkä se siitä vielä, joku kehitysvamma pitää olla että jaksaa näin paljon aikaa ja vaivaa laittaa tämmöseen vaparivehkeeseen joita saa joka nurkalta parilla sadalla. Toisaalta hyvähän tässä on opetella, kun ei oo tämmösiä projekteja tullu ennen tehtyä.