0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Joo palataan ruotuun! Vanha D4 oli pehmeämpi käyntinen kuin tämä uusi,itse väitin kyllä uutta hiljaisemmaksi. kokeiltiin tossa kotipihassa kun kaveri tuli sillä ns. Vanhalla kunnon pelillä ja minä kun ajan tällä uutukaisella, eikun konepelli pystyyn ja niin siinä kävi että oleellisesti rumemmin tämä uusi tuplaturbo käy. Suorastaan meluaa ikävästi, onneksi se ei kuulu autoon sisälle joten rauhassa ajan edelleen.
Voiskio äänekkäämässä koneessa olla vika vikaa? Kenties nostajat menossa...
Pisti silmään V70 Volvoja selatessa, että joitain nelisylinterisiä D4:sia on vaihdettu uusiin:https://www.nettiauto.com/volvo/v70/9002789https://www.nettiauto.com/volvo/v70/8799841https://www.nettiauto.com/volvo/v70/9106055En muista että olisi tullut 5 sylinterisistä vastaan kolmea yhdeltä istumalta. Onko näissä jokin heikko lenkki vai mistä moinen? Löytyy kyllä suht paljon ajettujakin, eli ovatkohan nämä olleet "vain" huonolla pidolla?
Olikso noissa joku sellanen juttu että alkoi vuotaa jäähdytysnestettä EGR-coolerista joka sekoittui karstaan ja kone kuoli omaan "paskaansa" ?
En tuosta coolerista osaa sanoa mutta näillä sivuilla on ollut 1 vanha taksi D4 uudempi kone missä oli käsittääkseni sylinteri halki?Jos kuitenkin koneet D4 uudemmat kestää noin 300 000km jollainen minun autossani on tarkoittaa itselleni siinä olevan noin 15- 20-vuoden ajot joten hajotkoon sitten ihan miten tahtoo.
uusi tuplaturbo
Joo, sitä en muuten tiedä että onko se 5syl 2L kone tuplaturbo. Sellainenkin oli Volvolla jonkin aikaa
2 litrainen 5syl D4 ei ole kahdella ahtimella jos oikein olen ymmärtänyt. Ainoastaan 2.4 litraisessa vitosessa ollut kaksi turboa 2010 vuosimallista lähtien.