Pientä säröilyä on joo minullakin, mutta näkyy vain ihan vierestä katsomalla. En jaksa murehtia, kun se on ihan yleinen vaiva valopesureilla varustetuissa autoissa merkkiin katsomatta. Mitä noita autoja on reilun 15 vuoden aikana ollut joku 25 erilaista, niin on se melko yleistä. Kuuma umpio ja valopesuri on sikäli huono yhdistelmä. 5-sarjan Bemariin aikoinaan vaihdoin pelkät lasit. Umpio piti laittaa 100 asteiseen uuniin puoleksi tunniksi ja sen jälkeen hanskat kädessä varovasti meisselillä kammeta lasi irti. Uskoisin, että Volvoonkin se on tehtävissä, ihmisten tekemiähän näidenkin umpiot on.
Sitä olen itse ihmetellyt, että tuossa V70:ssä kontin luukussa olevissa valoissa on ihan oikeita halkeamia. Autoa ei tietääkseni ole ikinä kolhittu mihinkään, joten lienevät konttia kiinni paiskottaessa edellisellä omistajalla halkeilleet. Tuokaan ei näy kuin ihan vierestä katsoen, joten en jaksa sitä jännittää.