0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Terveisiä A-Tehosta (Kuva poistettu lainauksesta.)
Kohtuullinen tehonlisäys
Mua ihmetyttää tuo D3 vs D4 lastutettu ero. Kuitenkin ovat ihan erilaisia, toisessa yksi ahdin toisessa kaksi. Sama lopputeho/vääntö. Lähtökohta eroa on paljon. Ei mahdu omaan kuuppaan tää.
Siis tässä CC mallissa on D3:ssa kaksi turboa. Ihan sama kone mitä D4, mutta vain eri softa.
Okei, enpä tiennytkään. Ei ois saanu mennä huutelee Eli se on teknisesti vastaava kun tuo mun D4 Millainen tehopakkaus siitä on D4? +200hp Vaiko tuo 181/400 kuin omassani.
En mäkään kauaa ole tiennyt D4 pitäis olla ilmeisesti tuo sama.
Kyllä vanteet istuu tuohon väriin ja koriin täydellisesti. Näyttäs joku aikanaan valinneen kaikki listalta.
Hieno XC Aikalailla kaikkea kivaa noihin saanut.
Käyttisrintamalla tapahtuu ja mielenhäiriö muuttaa muotoaan V60CC vaihtuu 2018 malliseen XC40:seen. Erikoiseksi tämän tekee se, että kyseinen yksilö on T5 moottorilla. En ole arkiajojani ajanut bensalla miesmuistiin Kyseinen yksilö on ollut hitusen huonolla pidolla ja nyt kulunut viikonloppu onkin mennyt varsin tiiviisti puhdistushommissa. Koirankarvaa ja kaikenlaista mahdollista eri ikäisten ihmisten aiheuttamaa sotkua oli vähintäänkin riittävästi. Nyt se sentään alkaa näyttää siltä, miltä mun auton kuuluukin.Varusteita on likimain kaikki mahdollinen ja hintaakin on ollut uutena liki tuplat perusmalliin verrattuna. Mitään erityistä tulevaisuuden suunnitelmaa en ole vielä kehitellyt, mutta ehkä jotain äänierityksen tapaista ainakin voisi ajatella tekevänsä.Tuossa muutama kuva ulkopuolen pesun jälkeen.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Tässä pari ennen/jälkeen kuvaa sisustasta.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Kaikki kuvathttps://kulmamies.kuvat.fi/kuvat/XC40/