0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Käyttisrintamalla tapahtuu ja mielenhäiriö muuttaa muotoaan V60CC vaihtuu 2018 malliseen XC40:seen. Erikoiseksi tämän tekee se, että kyseinen yksilö on T5 moottorilla. En ole arkiajojani ajanut bensalla miesmuistiin Kyseinen yksilö on ollut hitusen huonolla pidolla ja nyt kulunut viikonloppu onkin mennyt varsin tiiviisti puhdistushommissa. Koirankarvaa ja kaikenlaista mahdollista eri ikäisten ihmisten aiheuttamaa sotkua oli vähintäänkin riittävästi. Nyt se sentään alkaa näyttää siltä, miltä mun auton kuuluukin.Varusteita on likimain kaikki mahdollinen ja hintaakin on ollut uutena liki tuplat perusmalliin verrattuna. Mitään erityistä tulevaisuuden suunnitelmaa en ole vielä kehitellyt, mutta ehkä jotain äänierityksen tapaista ainakin voisi ajatella tekevänsä.Tuossa muutama kuva ulkopuolen pesun jälkeen.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Tässä pari ennen/jälkeen kuvaa sisustasta.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Kaikki kuvathttps://kulmamies.kuvat.fi/kuvat/XC40/
Miten on voitu saada reippaassa vuodessa auton sisusta likaantumaan 20 vuotta!?
Älä vaansano ettet hennonnut jättää ostamatta kun oli niin heikosti pidetty? Onnea uudesta hankinnasta, ulkonäöllisesti mun silmään ei kaikista miellyttävin mutta varmasti mielenkiintonen auto, tollasella tekniikalla ainakin.
Nätti käyttis.Toi on ihan parasta kun saa itse putsata, tulee käytyä kaikki paikat läpi ja näkee että työ kannatti. Pätee niin sisustahommiin kuin ulkopuolenkin kiillotteluun
Tämä on mielestäni ollut pitkästä aikaa mielenkiintoisin tuote Volvolta, ollut näemmä vain käytössä - ei muuta
Hieno väri ja voimalinja. Ja nyt sisustakin...
Nelivetokärpänen päässyt puremaan teikäläistäkin taas vaihteeksi.
Kyllä tuo putsaaminen oli ihan kivaa, mutta jossain vaiheessa meinasi turnauskestävyys loppua, kun nypin yksitellen sitkeimpiä koirankarvoja pois lattiamatosta
Onnea menopelille ja kuskille!Kennelinäkö tuo on ollut aiemmin?
Itse tykkäsin tuosta Vea T5 paljonkin, meni maantieajolla todella kevyesti ja ripeä liikkeissään. Huh helkutti missä kunnossa Hyvä jos putsaamalla sait kuntoon, olis voinu olla pilallakin.
Juu aika mukavasti siinä on puhtia (247hv/350nm) Polestarilla saisi lisää 3hv/50nm ja varmaan aika paljon käyttöaluetta Sitä ihmettelin itsekin, että kauheasti mitään peruuttamatonta ei ollut tapahtunut. Kuskin penkin takana oli ollut sen koiran pesä ja sieltä matto vähän nuhjaantui, kun joutui niin ankarasti putsaamaan. Suurimmat jäljet on rouhittu lastenistuimilla takaoviverhoiluihin, mutta ei onneksi mitään pahempia.