Siskon kaverin 940:iin vaihdoin toimivan startin ja kuskin oveen ehjän kahvan. Kahvasta varoiteltiin, että on vähän rikki, mutta käteenhän se jäi kun otti kiinni (laadukkaita nuo volvon muoviosat)

Purkaamolta onneksi löytyi yksi facelift 740, jossa oli ehjä kahva tallella, ei tarvinnut ruveta 240:n, 740:n oikean puoleista, morriksen tai pösön kahvaa sovittelemaan

. Tuli todettua samalla, että tuollaiseen on helppo mennä sisään ilman lasien rikkomista, ainakin purkaamon yksilöön pääsi sisälle 15 sekunnissa ison ruuvitaltan avulla kun oli ovi lukossa, ovi nyt vähän kärsi mutta se ei luultavasti rosmojakaan haittaisi

Sitten 323 talliin ja jäähdytysnesteet ulos, pesuliemet sisään ja tunnin käyttelyä ja ajelua. Liemet ulos ja huuhtelu vedellä. Sitten termostaatin vaihtoon kun ei ole lämmennyt kunnolla. Termostattikotelo auki ja jo löytyi syy kylmyydelle, termostaatti otettu pois

Uusi paikoilleen, nesteet sisään ja käyttö lämpöiseksi. Ei vuotoja ja hyttiinkin tulee kuumaa, kun kierto toimii oikein. Melkoisen korkealle nousee lämmöt ennenkuin flekti lähtee pyörimään, pitää vielä huomenna käydä koeajolla ja varmistaa ettei ylikuumene. Varmaan joskus mennyt kansipahvi, melkoista öljymöhnää oli nesteet, paisarinkin sai pestä pariin kertaan, että lähti puhtaaksi. Toivottavasti ei rupea oireilemaan kun laittoi termostaatin. Ei kylläkään ole hukannut öljyä tai nestettä sinä aikana mitä on isällä ollut.