Kaverin Valiantin ohjausnivelien vaihtoa oli tänään ohjelmassa. Pomppasi katsastuksessa välyksistä ohjauksessa, ja vikalapussa oli "raidetangon pää välyksellinen"... no heti aluksi oli vaikeaa tästä 50km päästä diagnosoida kun niitä raidepäitä on tommosen 70-lukuisen yenkin ohjauksessa neljä + apusimpukka + simpukan drop arm eikä omistajakaan ole ihan 100% perillä näistä. Eikä ollut kyllä katsurikaan, kaveri sanoikin että olivat siellä kahden inssin voimin ihmetelleet osien nimityksiä.

Loppuviimein juurikin se apusimpukka oli kaikkein väljin, piti vaan käydä vielä sekin ostamassa, vaihdettiin kuitenkin kaikki pallotkin ja ne säätövarret. Onneksi drop arm oli kunnossa koska se ei simpukasta irtoa ilman woimaa ja tässä tapauksessa peltisarjat on sillai ettei mahdu THE ulosvetäjä...
Äänimerkkikin oli toimimaton josta myös kk, se hoitui töötin vaihdolla. Nyt vanhus on valmis uusintanäyttöön.
