Eilen vaihdoin Mondeoon uudet paininkupit, raksutus väheni oleellisesti. Olikin helppo homma purkaa ja kasata tuo zetecin jakopää kun vain malttoi ottaa riittävästi tavaraa pois edestä, jaon jos meinaa laittaa pieleen niin aika tolvana saa olla. Apulaitehihnankiristintä varten piti tehdä erikoisavain kun ei normaalilla 13 millin kita-avaimella saanut pidettyä kiristintä löysällä ja otettua remmiä pois samaan aikaan, ratkaisuksi ladan työkalusarjasta 13 millinen avain, johon hitsasin 10 millin betonipiiskasta jatkoa, ja toimii. Rupeaa tallissa noita omavalmiste-erikoisavaimia olemaan moneen lähtöön, kaikkia ei kohta muista, että mihin tarkoitukseen on tehty

Tänään 323:sta lämppärin moottori irti kun ei puhunut mitään. Kannen aukaisulla selvisikin vika, hiilet aivan loppu ja toisesta lähtenyt johtokin irti. Tallista löytyi jotkut hiilet, joista sai viilaamalla sopivat. Hiilet tinaten paikoilleen ja testaamaan, kaikki nopeudet toimii, eikun paketti takaisin kasaan. On ne japsit sentään tuon puhaltimen moottorin sijoittaneet fiksummin kuin samanikäisessä Volvossa. Volvossa pitää purkaa puolet koelautaa puhaltimen irrottamiseksi, matukassa riittää kun hanskalokeron alta ottaa verhoilun kaksi ruuvia irti ja puhaltimesta kolme ruuvia irti niin puhallin tipahtaa käteen.