0
NP ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
(Kuva poistettu lainauksesta.)Ei löytyny 13mm kankia.. -89 240, b200f+m45 Ei muutaku putsaus, öljynpaluulle reikä, maalaus, kasaus ja ajoon b200k tilalle
milläköhän ne on päättäny mihin menee 13mm ja mihin ei.. sama kombo ja löyty.
Vähän ot: mutta missäs koneissa noita 13mm kankia on ollut? Onko ollu b200e koneessa? Haaliiko porukka niitä virityskäyttöön vai? Ja mimmosissa hinnoissa moiset liikkuu jos sattuu eteen..
Eikös nuita oo pääsääntöisesti uudemmissa turbokoneissa? paitsi B230et.. eli B230FT ja-FK. ja B19A koneessa on M-kanget joiden kestävyys on samaa luokkaa 13mm veivien kans.
245 T6 heräs talviunilta ja sai jarrujen herkistelyn, akun latauksen, öljynlauhduttimen liittimen kiristyksen ja 235/15" katuslicksit alle (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)