Pesasin seiskan pohjan tossa joutessani, on sitten katsastusinssin mukavampi kattella kun on pohjan ruosteet tyrkyllä

Kaiken puolen miljoonan kilometrin paskan alta paljastu tällänen lappu:

Perä siis 1041 ja välitys 3,91.
Tietysti sitten heti HembalanD:n ohjeen mukaan runnomaan takapyörää vaihde päällä, ja kyllävaan, G80:han siellä oli

En jotenkin ollu jaksanu ajatellakaan asiaa sen pidemmälle, olin siinä uskossa ettei tälläsessä pappakartanossa mitään lukkoa oo... Joskus nosturilla vaihde vapaalla van ohimennen pyöräytin ja totesin että eri suuntiinhan ne pyörät pyörii

Samalla tuli huomattua huonon käynnistyvyyden pohjalta että latausjännite on 12,58V kuukauden vanhalla tarvikelaturilla... V*ttu mitä paskaa taas. Onneks on puimuri-kokoluokan akku, niin pärjää hetken huonollakin laturilla