Onko mitään vikakoodeja, mistä voisi päätellä syitä korkeaan savutus arvoon.
Myös imuputket ja cooleri ehjiä ja kunnolla kiinni.
Suuttimia alkaisin vaihtaa kun tulee vikakoodeja.
Omaani on vaihdettu peruskunnostettu(1kpl), tyhjäkäynti näyttäisi nyt olevan tasaisempi.
Myös sammutus läppä vaihdettiin suuttimen vaihdon yhteydessä, siinä aukaisu mekanismi hajosi. <- en tiedä voisiko tuo olla yksi syyllinen korkeisiin arvoihin, mahdollisesti läppä ei aukea kokonaan auki?
Onko ajot olleet kevyttä kaupunkiajoa...? Moottoritie ajo saattaa olla hyödyksi.
Omasta ainakin tuli putsattua pako puoli, Saksassa tuli pidettyä matka vauhtia 150-170 kerran mittariin 215.
Päästöjen suhteen näissä sähköisesti ohjatuissa dieselissä ei voi tehdä mitään , tosin ei ole ollut tarvettakaan.