jotain puuhattua
kannelle näytin hieman vinkua, kanavat siistin valuröpelöstä ja kanavien sisämutkista tein hieman loivemmat ja pyöreämmät ettei olis niin jyrkät kuin vakiona

Tilaamani Männät ja kanget saapuivat viimeinkin, männät 0,50mm ylikoossa


näin ollen Lohko, kansi, kampura ja kanget ovat koneistamolla tällä hetkellä
Hammastangonkin vaihdoin kun merkkasi ihan hyvään tahtiin reviiriään, MUTTA eihän tietenkään kaikki voi mennä niinkuin strömsöös.
Ostin uudet raidetangon päät mitkä oli mk2 960 tarkoitettu (nuo pitkät), koska hammastankokin on mk2 peräisin ja siinä on lyhyemmät raidetangot kuin tuossa alkuperäisessä hammastangossa missä oli nuo lyhyemmät raidetangon päät, koska pidempi raidetanko.
Tässä on vaan sellainen ongelma, että nuo pidemmät raidetangon päät (180mm) on aika raakasti pitkät eli vaikka ne ruuvaa niin pitkälle kun saa niin pyörät harottaa ulospäin ihan reippaasti.
Sitten taas lyhyemmät (75mm) on liian lyhyet eli ei piisaa pituus saamaan pyöriä suoraan.
Pituudeltaan tuosta väliltä kun löytäisi päät niin helpoimmalla pääsisi, mutta ei tahdo olla sopivia.
Päikseen nuo raidetangot sais vaihdettua vanhasta uuteen, joten lyhyemmät päät olis sillo just soppelit. Melko lujassa vaan tahtoo olla, ei inahtanutkaan kun kokeilin irroittaa

Onko tuohon jotain vippas konstia millä ne sais fiksusti irti


Noh saapahan ainakin tällä viikolla moottorin osat koneistamolta
