0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuliko spoileri liimalla sekä ruuveilla kiinni?
Huutelen tähän väliin että kannattaisi laittaa liiman kanssa. On severta kookas. En ole asiantuntija mutta yhden samantapaisen takaspoilerin olen asentanut eikä käynyt mielessäkään jättää liimaa laittamatta
Tekee tosi paljon nuo putkenpäät tuohon perään. Livenä varmasti vielä paremman näköinen!
Onko kuvaa etujarrusatuloista kesävanteiden kanssa? Kiinnostaisi nähdä miltä näyttää.
Tää on kyllä upee kaikin puolin. Ittee on aina häirinny volvojen naviruudut, ne on aina jotenkin tosi etukenossa muuhun sisustaan nähden.
Ootko ollu vielä tyytyväinen noihin Nighteye ledeihin? Pitäisi omaan S60 ostaa pitkiin ledit ja mietin xenonkaupan H9 ledejä joissa on tuulettimet mutta setti maksaa 105€. Nuo Nighteyet olisi huomattavasti edullisemmat, ja tuo malli jota katoin mainostaa 9000 lumenia kun xenonkaupalla taas näyttää olevan 3200 lumenia. Varmasti on hieman omaa lisää tuossa Nighteyessä mutta voisi noita kyllä halpuuden takia kokeilla, jos oot ollu tyytyväinen.
Olen tyytyväinen ollut, oli pikku rahalla erinomainen lisä valotehoon kun en halunnut ihan helpolla mitään ämpäreitä keulaan. Ledbar:it kun on vähän tyyritä eikä sellastakaan oikeen piiloon tuohon saa. Mm. HenkkaR1 foorumilta on myös tälläiset nighteye ledit laittanut, hänellä oli myös entisessä S60sessä sellaiset myöskin.
Olen tyytyväinen ollut, oli pikku rahalla erinomainen lisä valotehoon kun en halunnut ihan helpolla mitään ämpäreitä keulaan. Ledbar:it kun on vähän tyyritä eikä sellastakaan oikeen piiloon tuohon saa