Onhan tää nätti.
Kiitoksia.

Pienen näköiset kuvissa.
Toivottavasti livenä on parempi.
Lippa pienentää, siksi väri jäi vaaleaks jotta kompensoi hiukan edes. Ei ne niin pienet livenä oo, mutta hämää silmää.

Eri mieltä. Juuri sopusuhtaisen kokoiset
Itse tykkäisin 20" enempi mutta näiden suhteen 19" oli kompromissi. Toki saa näistä 20" tehtyä mutta valmiiksi jo hankalaa mitoittaa tähän koppaan vannetta niin...

Kiitos

Hyvännäköiset on vanteet. En oo vaan ihan satarosenttia että käykö ne just tähän..
Jos mun pitäis jostain syystä valita pyörät tähän niin ne ois ne kymppipuolaiset 
Hehhe. Valintoja, itse tykkään. Sellainen olo et nyt nappas

Kuvissa ne edelliset näytti paremmilta, jopa ne xc90(?) vanteet menee edelle. Jotenkin näyttää siltä, että vanteet on hyvinkin pikkutarkat, paljon puolia ja yksityiskohtia, auto sen sijaan on hyvin kliini vailla mitään ihmeempiä detaileja. Tuntuu että ne on nyt täysin eri paria. Auton lookki on hyvä, mutta jos täydellistä haetaan niin vanteet menisi kyllä vaihtoon 
Hehehe, ehkä kliinimpi saattoi olla talvi vanteilla, mut ne on vaan ujot.

Mun mielestä istuu kyllä todella nätisti. Itselläkin aikomus vaihtaa ensi kesäksi 20" -> 19".
Ei huono vaihtoehto, nää on hyvät ajaa.

Minusta sopii vanne hyvinkin tuohon pakettiin... itse jos osaisin tehdä tekisin just jotain silotettua ja sliipattua kokoautosta ja sit vaikka pinnavanteet rikkomaan sitä tylsyyttä.
Kiitos. Jotain pientä siloittelua voisi tehdä. Hiukan kyllä tuo etupuskuri tekis mieli puuhailla

Tyylikkäät niistä tuli. Nappaahan yksi sellainen tylsä suoraan sivulta otettu kuva niin että näkee kokonaisuuden?
Kiitos.

Tänään otin tuolla Turun Autosaloon näyttelyssä sellaisen, oli oma auto harrasteparkissa.

Itse kyllä tykkään, sepä se pääasia onkin.