Nokian Hakkapeliitta 7:t ostin 945:ni (195/65-15). Suosittelen. Ovat aidot talvirenkaat! Pitoa ja tuntumaa. Edelliset Hkpl 5:set pyöri alla 39200 km, nastat tallesssa vaihtaessa, pintaa 4 mm, mutta olivat jo bridgestone luokkaa. Ei siis pitoa. Hintaa jäi 480€. Ei sillä hinnalla kummoista lommoa oio... 
Itse luotin mitattuihin faktoihin ja päädyin bridgestoneen koska sen jääpito oli yksi parhaista, jota itse pidän talvirenkaan tärkeimpänä ominaisuutena. Toki nokian oli samaa luokkaa, mutta hintaa oli vajaa 50e enemmän sarjalta. Bridgestone oli vähän reilu 400e/sarja asennettuna.
Renkaan valintahan perustuu enimmäkseen mielikuviin, jotka taas muodostuvat omista ja tuttujen kokemuksista käytetyistä renkaista. Renkaan pito kuitenkin heikkenee ajan myötä, jota käytettyjä renkaita vertailtaessa on hankala ottaa huomioon, puhumattakaan siitä miten paljon pito ja tuntuma vaihtelevat eri autojen välillä. Joten itse en anna juurikaan painoarvoa näille mielikuville.
Tämä siis näin offtopickina, ei tarkoitus arvostella sinun rengasvalintaasi. Molempien renkaat varmasti ainakin tällä hetkellä kuitenkin paremmat kuin suomen teillä keskimäärin