Sä väität kaikkia testejä maksetuksi ja et luota niihin. Minä taas väitän että kaikkia testejä ei ole maksettu. Kumman puolella mahdat faktan olla. Toki sinä voit itse ruveta noita testejä tekemään, mutta edelleenkään tuo pinnattu ässärengas ei ole uuden nokialaisen vertainen. Onhan noita uusiorenkaita testailtu testeissä vuosien varrella. Joku täällä väitti jopa ettei VTT:n voi luottaa
. Sitä paitsi testeissä ei pidä tuijottaa kuin piruraamattua sitä testivoittajaa, vaan mitä asioita itse painottaa. Mulla se talvirenkaissa on talviomonaisuudet.
Ei muuta kuin foliohattu päähän ja menoksi. Ensin ei ole mitään kokemusta pinnatuista renkaista, mutta väitetään nokian renkaiden tasoiseksi ja sen jälkeen kyseenalaistetaan testit maksetuiksi
. Kunnon trolli.
Tämä ei ollut missään nimessä trolli, mutta arvasin että jotkut testeihin uskovat älähtää.
Voisin esittää pari kysymystä;
Mistä TIEDÄT että testejä ei ole MILLÄÄN tasolla maksettu? Lue edellinen lause tarkkaan. Onko sinulla sisäpiirin tietoa? Tottakai sitä yritetään antaa kuva että ollaan puolueettomia...
Itse en omalla KÄYTÄNNÖN kokemuksella paljon tiedäkään noista uusiorenkaista, mutta olen kuullut niistä KÄYTTÄJÄKOKEMUKSIA mitkä meinaa aika paljon enemmän kuin mitkään testit. Olen tässä rengastestiasiassa ollut jo useamman vuoden samaa mieltä kaikkien muidenkin renkaiden kohdalla.
Noista uusiorenkaista olen kuullut vasta viimevuosina ja esim. tuota mainitsemaani firmaa ei voida verrata muihin vastaaviin firmoihin kun valmistustapa on perusteellisempi. Olen perehtynyt asiaan. Itselläni oli vähän samanlainen suhtautuminen noihin uusiorenkaisiin ENNEN kuin sain kuulla niistä enempi oikeita kokemuksia ja perehdyin siihen miten niitä oikeesti valmistetaan.
Onhan se niin että kun joskus joku pinnattuja tehnyt on pilannut niiden maineen, se heti yleistetään kaikkiin pinnattuihin ja näyttää siltä että jopa näihin uusiorenkaisiinkin ja sitä asennetta on äärettömän vaikea enää muuttaa, ainakin niillä jotka perustavat näkemyksensä yleiseen mielipiteeseen, ilman mitään oikeaa tietoa asiasta. Mutta onneksi on ihmisiä jotka osaavat kyseenalaistaa yleisen mielipiteen ja ottaa asioista selvää että mikäs se todellisuus onkaan...tämä koskee niin montaa muutakin asiaa tässä maailmassa.
Itse en ole ostamassa uusio- tai orkkisnastarenkaita koska ajan paremmilla talvikumeilla, eli kitkoilla. (Tämä oli pieni trolli, myönnetään, mutta kuitenkin tosiasia minun kohdallani ja ehkä tästä taas joku muukin oppii jotain kun huomaa ettei ne nastat sen kummemmat kaikkien mielestä ole.)