Älä laita sanoja mun suuhun, vaan lue vaikka pari sivua taakse päin mitä olen kirjoittanut. En nimittäin jaksa toistaa itseäni, joka toiselle sivulle.
Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että pitää olla hakkapeliitta 8:t. Tuo mun esimerkki testi oli tehty nokialaisille renkailla. Lue vaikka tuo moottorilehti.
Kyseinen moottorin numero löytyy makuuhuoneen yöpöydän vetolaatikosta. Paska lehti kokonaisuudessaan, vaikka tuo testi olikin mielenkiintoinen.
Kylläpä täällä(kin) syyllistytään siihen *aatanan syyttelyyn, mitä joku toinen tekee väärin kun on semmoiset ja semmoiset renkaat. Jos asia noin paljoa häiritsee, niin sovella lakiehdotus eduskuntaan, missä kielletään kaikki yli 5-vuotiaat renkaat ja kaikki alle 5mm:n kulutuspinnalla olevat renkaat. Kummasti vähenee autoilu suomessakin...
Turvallisuus on ratin ja penkin välissä, mikäli tämä tietää millaisella ja millaisilla liikkuu. Isäni höylännyt jo 6,5 miljoonaa kilometriä henkilöautolla, kahdesti ajanut edessä ajavan perään (molemmissa tapauksissa laiton äkkipysäytys keskelle ajorataa kesäkelillä). Läheltäpiti-tilanteita ollut useampi tuhat, mutta silloin on kuski pelastanut. Kerran ajoi risteyksen pitkäksi, eikä mitenkään selitellyt renkaiden/kelin syyksi. Liikaa vauhtia.

Ja niin, isänihän ajaa renkaat kankaalle kunnes vaihtaa, menee bisnekset aika huonosti...