Mitenkäs porukka on toteuttanut näitä hitsilukkoja? Monella kaverilla toyotoissa ja bemareissa siten että on lukkoon hitsattu murikka ja avoin jotenka kun lukko/avoin kyllästyttää voi vaihtaa. Vaihto niissä onnistuu pelkän murikan vaihdolla muttei taida olla volvossa mahdollista? Eli jos haluan samaan tyyliin tarkottaako käytännössä koko taka-akselin vaihtoa?
Oli varmaan epäselvästi selitetty mut kysykää tarkennusta mikäli ei selkoa saa 
Erillisjousitetuissa tilanne on tietysti täysin eri kuin jäykällä akselilla varustetuissa, mutta pitäisin koko akselin vaihtoa volvoon melko vaivattomana operaationa. Huomattavasti nopempi ainakin kuin pelkän tasauspyörästön vaihto, kun tasauspyörästöä vaihtaessa pitäisi tosiaan vaihtaa myös iso lautapyörä sekä poskilaakerit tasauspyörästöstä toiseen.
Tojotissahan on käytetty eteenpäin purkautuvaa perää, jolloin banjoon saa vaihdettua tasauspyörästön välityksineen, laakereineen päivineen, mutta silloinkin pitää vetarit nypätä ulos ja kardaani irrottaa, jolloin mielestäni on taas helpompaa vaihtaa koko akseli.