Saako noilla sovitelaipoilla mitenkään jonkun muun laatikon vai pitääkö kytkinkoppa vaihtaa johonkin bemarin lootaan?
Tosin sekin edellyttää että olis edes sopiva koppa minkä vaihtaa.
Ruotsi ei oikein taivu niin hankala naapuristakaan onkia tietoa.
En ole löytänyt yhtään tinakoneen M90stä myynnissä.
Tuohon en osaa sanoa varmaa vastausta, mutuna: saa, mutta taitaa sovitelaippojenkin kanssa joutua jotain leikkaa+liimaa hommia tekemään, esim. startin ja kampiakselin anturin osalta. Itse vaihtaisin volvon kopan toiseen laatikkoon.
Varmasti tinakoneen m90 on kiven alla suhteellisen vähäisen määrän ja kovan kysynnän takia. Ruotsin purkaamoilla näytti olevan yksi ja on niitä yksityisilläkin silloin tällöin kun seurailee ahkerasti, juuri taisi mm. FB:n myyntipalstalla olla 3. vikainen yksilö myynnissä ja edellisviikolla muistaakseni oli ehjääkin tarjolla.
Mites valeon 835093 kiinteä vauhtipyöräsetti kaksoismassan tilalle? Tulee 31259330 numerolla.
Sopivuudet oli just S60/V70II/C70/XC70 2000-> olis justiinsa sen mukaan käypänen tähän.
Miten niissä triggerikehissä on eroa, osaako lukea kaikkia vai tuleeko jotain ongelmia sen kanssa?
Tossa valeossahan se pitäisi olla oikea muttat ää B5244T3 on ennen ollu automaatti,
onko kampitunnistimissa eroa? Startit samat?
Tuo vauhtipyöräsetti näyttää olevan 23 hampaisella kytkinlevyllä, joka ei passaa.(m90 kytkinakselille sopii 20 hampainen levy)
Triggerikehissä on eroja ainakin 850: alkupään malleissa anturi muistaakseni laskee koloja ja loppupään patteja...taikka sitten toisinpäin.
Sitten oletettavasti eri moottorinohjauksissa voi olla hammasluku triggerikehällä eri (tinakoneista ei tietoa, mutta esim. vinokoneissa lh2.4 vs bendix).
Startit ainakin 850 ja 960 on sama. Kampiakselin asentotunnistimet näyttäisivät varaosatietojen perusteella olevan 850,960/X90,x70 I kesken samat (joitain eroja voi olla joissain moottorimalleissa)