Pesässä on ainakin yksi pinnapultti suoraan dp lähdön alla, jos pinniksen ottaa pois ja poraa kierteen sileeks, tarkoittaa sitä että mutskuhan sinne on vasta puolelle saatava eikä se ole mitenkään mahdollista kun ei mahdu. Ettet nyt tarkoita suoralla dp lähdöllä olevaa?
Tullut kurkattua aina käytetyn turbon pässin sisään, jos kalvo näyttää yhtään huonommalla, tulppaan sen mieluummin. 13c ainakin piti melko kivaa meteliä
tiedän kyllä mitä siitä voi seurata joten ei moralisointia
ei nuo käytetyt turbot niin kalliita ole. Auton mittariin tulee 2-3tkm kesässä eikä tuon vanhan ahtimen laakerikaan kovin pahalta vielä tunnu.
Aivan, ei tullutkaan mieleen että vinolla dp lähdöllä on vaikutusta mutterin sopivuuteen

ja juu tosiaan oma on suoralla lähdöllä.
Mitä siihen pässiin tulee nii ei moralisoida

kaikilla omat vehkeet mitä laittaa omalla tavallaan. Itellä oli sama ongelma, käytetyn kalvo oli mallia entinen, tulppasin ja yritin ulkoisella pässillä (joku saab tjsp) mut ei siitä koskaan hyvä tullut, uusi kalvo toimi parhaiten. Niin ja tuli sitä ajettuakin täysin ilman pässiä, kun se saabin värkki hirtti, perinteiset sammumiset kaasun päästön jälkeenhän siitä seurasi, viimeinen tikki oli kun jo toinen IMMu sano ittensä irti saman kesän aikana, koska pitihän sitä kokeilla IMMu ahtopuolellakin

, sen jälkeen pässi on bossi ja yhellä IMMulla jo kolmatta vuotta @1.3bar
