En mä näistä kauheasti ymmärrä, mut luulin et pitää autossa olla kiinni ja ohjelmoidaan tiettyyn autoon. Mutta edelleen minun mielestä on viisasta maksaa koodien luvusta *, eikä arvailemalla polttaa euroja. Minulla teki sitä läppäkotelon (ja muiden kikkareiden) vaihdon jälkeen, että tyhjänkäyntikierrokset jäivät välillä yli tonniin, kunnes auto pysähtyi. Syyllinen oli käytettynä vaihdettu aacv, jonka siipipyörä jumitteli.
Totuuden nimissä pitää myös mainita, että viime talvena syttyi kaiken rempankin jälkeen ETS muutaman kerran aamun ekalla startilla, mutta kuittautui aina itsestään. Tänä talvena ei ole vielä uusiutunut, mutta eipä tässä hurjia pakkasia länsirannikolla vielä ole ollutkaan.
-Tomppa
Edit: * siis luetuttaa koodit Volvon omilla laitteilla, tuosta viestistäsi arvelin, että on jollakin geneerisellä lukijalla saatu joku koodi, jota googlella on koitettu selvitellä.