Tämmöinen on omasta mielestä viimeinen hyvänäköinen saabi.
Viimeiset tuon korimallin 9-5 Saabit olivat jotain ihan kammottavia. 
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/4495288
Alkaahan tossa ikä näkyä, mutta missäpä 15v sitten esitellyssä ei näkyisi...
Muuten ihan kiva, harmi vaan, että noi koneet on niin susia

E:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=23&t=15138E2: itselläni oli siis 2.0t ja juurikin tuo Trionic7:lla varustettu kone. Koneen ominaisuuksista on vain hyvää sanottavaa(veti nätisti ja kulutti vähän verrattuna Volvoon). Koneen kestävyydestä puolestaan ei ole mitään hyvää sanottavaa, eikä oikeastaan Saabin laadusta muutenkaan. Aikaahan tästä on kahdeksan vuotta, joten ehkä ihan kaikkea en muista, mutta n. 80tkm matkalla meni kaksi kertaa kansipahvi, vesipumppu poksahti, jäähdytin vaihdettiin autoa käytetiin Herttoniemen huollossa varmaan kymmenen kertaa, jossa tutkittiin, että mistä sitä jäähdytysnestettä katoaa, vielä noidenkin em. toimenpiteiden jälkeen. Jotenkin sellainen tunne, että muitakin osia vaihdettiin, mutta en pysty kuolemaksenikaan muistamaan mitä. Meni sitten kiertoon aikanaan, 2.5v vanhana.
Tähän kun lisää noi huohotusongelmat ja DI-boksin hajoamisen(joka siis varmasti jättää tienpäälle ennemmin tai myöhemmin), niin ei hyvää päivää.
Tietysti myös pakkasilla sai tottua siihen, että auto narisi järkyttävästi ajettaessa. Toivottavasti näette -10 pakkasella 9-3 Saabin ajavan epätasaisella tiellä, se kuulostaa jo suorastaan naurettavalta.
Tietysti unohtamatta sitä, että ilmastoinnin nappulat jäi käteen pariin eri otteeseen ja muutenkin vähä penkinpäälliset repsotti sun muuta.
Tota autoa kun tarkemmin miettii, niin eipä hirveästi ole Saabia ikävä...Night Panelia tosin kaipaan!