Onko kellään muulla ongelmia kyb iskareiden kestävyuden kanssa?
Ostin joulukuussa 2016 joka nurkkaan uudet iskarit ja helmikuussa 2017 katsuri pompautti oikeasta etu iskarista. Takuuseen meni, mutta takuu menettely meni näin. Ostin iskarit nimark.fi verkkokaupasta. Helmikuussa minun piti ensin ostaa nimarkilta uusi iskari ja vaihdon jälkeen lähettää iskari reklamaationa takaisin nimarkille. Tämän jälkeen meni reilu 2-3kk (en muista tarkkaan) että sain takuupäätöksen ja rahat takaisin. Nyt helmikuussa 2018 katsuri pompautti vasemmasta etu iskarista ja sano että toinen taka iskari vuotaa, mutta tehoja on vielä tarpeeksi.
Otin tieten yhteyttä nimarkkiin ja sain vastauksena reklamaatiokaavakkeen ja ohjeet iskarin lähettämiseen. Kieltäydyin tilaamasta nimark.fi:ltä enää yhtään mitään minkä jälkeen sain vastauksen että iskreilla on 12kk takuu joten voi voi. Tämän jälkeen otin vielä yhteyttä kyb-europeen mistä sain ohjeen pyytää nimarkkia olemaan heihin yhteydessä. Nyt nimark vastasi ettei kyb europe ala millekkään, ilman selityksiä. Laitoin vielä kyb-europeen pyynnön selityksestä ratkaisulle.
Eli ostin 4 iskaria 13kk sitten joista nyt 1 ehjänä. Yhen saanu takuuseen. Eli periaatteessa ku iskarit pitää vaihtaa pareittain, olen tilanteessa että pitäis vaihtaa taas kaikki iskarit.
Sekava selitys vähän tunneryöpyssä mutta onko jollain muulla samansuuntaisia kokemuksia?
*Edit: on muuten kohtalon ivaa, että oon omistanu eri autoja siitä asti ku kortin sain, eli 14 vuotta. Kertaakaan auto ei ole menny latsastuksesta läpi ekalla yrittämällä. Nyt ku vaihoin kaikki iskarit autoon niin peräkkäisissä katsastuksissa ainoana vikana on iskari