Jääny päivittäminen vähemmälle joten kiritään vähän..
Huhtikuu:
Hyvään hintaan tuli vastaan italiantuonti TDI, jonkinverran purettu ja hinta sen mukainen, tästä lähti mukaan jotain sisänippeleitä yms ja kone tuli otettua pois (puski sinistä ja tehot puuttu) Tällähetkellä odottaa paalia

Toukokuu:
Huomasin vetarin suojakumin olevan tuhannen solmussa ja jotain kolinaakin alko kuulumaan joten uus vetoakseli autodocista ja taas rokkaa, myös ohjaustehostinsäiliössä oleva suodatin oli irronnut aiheuttaen nesteiden vaahtoamisen ja ilman menon järjestelmään, joten uus tehostinsäiliö siniseltä 60e ja ohjaus herkistyi ja jurinat loppu kokonaan. Huomatkaa irronnut apulaitehihnan pyörä joka löytyi samalla


Tuli myös pestyä perusteellisesti ja 1step myllytettyä Schollin S20+navy blue laikoilla, pintanaarmut lähti kävelemään ja syvemmät jäi, kuten oli odotuskin, vahaksi tuli fusso ja listoille G4techin muovipinnoite, ikkunoihin Glacon dödömalli.

Uusi vaihdekepin pussi saapui ebaysta ja tuli nakattua kiinni, myös ehjempi ratti tarttui matkaan vanhan tille,


Kesäkuu:
Tuli vanhassa V70:ssa ollut lenovon tabletti nakattua kiinni ja sähköt mankalta, eli lataa jatkuvasti, orkkismankkaan tuli hommattua VolvoTecin bluetooth adapteri jota kautta poppisoi, toimii rattinapit yms.
myös kulmat käytin säädättämässä.

Heinäkuu:
Huomasin helteillä ilmastoinnin puhaltavan n. 15-20c asteista ilmaa ja ainoastaan kuskinpuolelta, joten käytin ilmastointihuollossa jossa aineita meni 700g ja nyt työntää 6,5c ilmaa, toivottavasti ei vuoda mistään, aika näyttää ja uv valo


Ahvenistolla tuli käytyä kaverin kanssa kans pyörähtämässä, katsastuksessa mittari antoi 93db joka vähän kummastutti kun autohan on vakio, läpi kuitenkin mentiin ja hauskaa oli vaikka voimaa puuttu

, kiitos @Maxxedille kuvista ja järjestäjille




Hifit tulimyös päiviteltyä, eteen DLS 6.2 erkkasarja ja vahvistimeksi Audisonin 4.9bit joka ottaa signaalin orkkismankan kaiutinlähdöistä, takana tällähetkellä GroudZeron 12" 249 paketti joka löyty tallin hyllyltä.
Kaiuttimet valitsin lähinnä suositusten perusteella ja aluksi niitä soitin auton vakiomankalla, äänenlaatuhan oli aika 2/5 vakiomankan takia joten päädyin Audisonin bit 4.9:siin joka osaa de-equttaa vakiosoittimen suodot ja tehdä signaalista flatin, myös tietokoneellä tehtävä equtus ja viiveiden muunto kiinnosti, voin suositella lämpimästi, äänenlaatu muuttui radikaalisti parempaan suuntaa, youtusta #peranurkka käyttäjältä löytyy vahvistimesta asennusvideo kiinnostuneille. Audisonin asensin pelkääjän penkinalle ja GZ:n vahvari konttiin ensimmäiseen luukkuun.
Ovet koki täyden eristyksen ja jakosuotimen mahtu ovipahvien sisälle, diskantit laitoin peilikolmioihin, tällähetkellä soundimaailma on omaan korvaan aika pirun hyvä ilman ihmeempiä säätämisiä, alapäässä jossain biiseissä vähän kuminaa, toki tähän vaikuttaa myös tuo GZ:n valmissubbari joka ei oikein istu tuon etupään kanssa (vielä). Ovipahvien sisus tulimyös otettua purkuautosta




Näytössä näkyy vakiomankan työntämä "flatti" eq

Evry&ahtomod tulimyös rakenneltua ja piuhat vedettyä, kytkeminen vielä puuttuu, ärsyttää vaan sen vikavalon päälle meneminen evryä käyttäessä, tähän ei taida mitään kikkakolmosta olla, ohjelmointi olis kova mutta josnyt evryllä aluks.

Eilen tulimyös facelift s60:sen ratti hankittua ja öljyt+suodatin vaihdettua, tällähetkellä mittarissa 550000, vaihdon yhteydessä tarkistin alipaineletkut ja kaksi oli aika rapsakoita, imusarjan nipan päässä oleva tipahti käteen sitä koskiessa ja nippa täynnä karstaa, karstat pois ja uutta letkua

ja niitä kuvia loppuun:




Kiitos jos joku jakso lukea tätä epäselvää mongerrusta ja jotain varmasti unohtu, seuraavana hankintalistalla päällimmäisenä takaspoileri ja tummennukset taakse, tuulilasikin huutaisi vaihtoa.
