Päivitystä.
P0328 vikakoodia se pukkaa edelleen satunnaisesti, eli kun kylmänä lähtee ajelemaan niin heti tai pienen ajon jälkeen hävittää vedot. Toisinaan palaa hetkeksi ja katoaa toistaen muutamia kertoja tuota. Sitten kun lämpenee, alkaa pelata normaalisti.
Mittailin netistä löydettyjen ohjeiden mukaan anturin liittimestä yleismittarilla ja kyllä se ihan oikeaa, eli 2.4-2.5V näytti jännitettä kylmänä kone sammuksissa.
Tuntuu että jos anturin liittimen irroittaa ja voitelee wd40:llä niin se pelaisi joitakin päiviä hyvin, kunnes taas alkaa temppuilut. Oiskohan liittimen juuresta piuhat murtuneet

Voiko se anturi vikautuessaan tehdä noin että suht nopealla temmolla häviää veto ja tulee takaisin vai onko tuo p0328 joku syy ja seuraus muusta viasta?
Sitten se itse anturi, koneen etureunalla oleva liitin johon anturin piuha tulee, on vain kaksinapainen, eikä sinne tulekaan kuin yksi johto.
Tuohon nettikaupat kuitenkin tarjottelee sitä mallia jossa kaksi anturia samassa liittimessä, mikähän ihmeen välimalli tää minun auto on
