Nyt...Auto on aikalailla ajokunnossa, alustalla ajeltu nyt 600km. Kajaanissa pyörähettiin bacwoodseilla ja hyvin pelasi.

Tarvii vaan totuttelua ku hieman erilainen kun vakioalusta

. Oikeita paineita hakenut tässä matka-ajoon ja toriringille

.
Tutulle katsurille kävin näyttämässä perjantaina. Käsijarru oli tehoton ja puskuri piti laittaa kiinni. Kysyin että miksi? "Laita paikalleen ni nään miten hieno puskuri tulossa"

(eturenkaat ei saa kuulemma näkyä edestäpäin katsottuna). Muutoskatsastusta ei kerinnyt enää tekemään ku muutenkin meni yliajalle.
Puskuri kiinni ja jarrupalat vaihdettuna uudestaan konttorille ja niiden puolesta menikin läpi.
Tänään katsuri soitti että on lukenu kaikki tüv-lappuset ja tehnyt paperit kuntoon, nimmarin kävin laittamassa ja mukaan sai puhtaat trafin lappuset alustamuutosten kera. (Vaihdettujen osien määrä 1%)

Puskurin ja takakontin osan muokkaus jatkukoon...

Maalit kävin noitten maalaukseen hakemassa. Mukaan lähti myös mustaa hiontamaalia. Liikehän oli tuttu ja turvallinen Autoväri K Hirvonen Oy. Osaavat hommansa ja löytyy oikeat värit/välineet nopeasti. Palvelukin ykköslaatua

Itse yritän maalit pintaan ruiskia, tuleepahan harjoiteltua

Vähän kuvia:
Säiliön perään laitoin painemittarin ni näkee paljon on happea masiinassa. Kompura pitää paineen 8,3-10,3 barin välillä.

Likanen

(normaali ajokorkeus)

Pesussa

(tonsissa)
