Laitetaas tänne päiväkirjantynkää, niin ei tarvitse jauhaa tuolla LH 2.4:n säätäminen -osiossa.
Tuollainen rokkirallin myyntiluokan vehje tuli hankittua joku vuosi sitten ja jotenkin se viritys karkasi lapasesta ja nyt auto on siirtymässä superi-luokkaan.
Päivityksiä:
- 2.3l, H-veivit, 96,30mm wössnerit
- 3/4 turbo, vakio pakosarjalla, 3" putkisto, alucooleri
- LH2.4, 1100cc ev14
- 618 kytkin + teräspyörä
- Hiluxin laatikko G58
Autolla on nyt ajettu ensimmäiset testit jääradalla pääsiäismaanantaina. Vaikka tuon LH:n säätäminen on minulle ihan uusi juttu, niin päästiin kuitenkin säädöissä niin lähelle, että voitiin ajaa täyskaasulla testiä. Vielä on kuitenkin paljon säädettävää ennen kuin uskaltaa kisoihin lähteä.
Ulkoasu on toistaiseksi hieman karu.
