Carcom Oy  Elekma

740 jytky

  • 183 Vastauksia
  • 72196 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #75 : 12.03.2011, 19:15:18 »
Tulihan sitä kun vähän potki:D

Juu jätin 6mm paksummaksi seinämän ku piirroksissa kun katsoin että menee tosiaa muuten hiukka ohueks toivotaan että kestää:P
MSNS

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #76 : 12.03.2011, 21:29:55 »
Dumppihan on ihan toimivan näköinen, mutta tuota seinämää on tosiaan tajuttomasti. Näyttää raskaalta möhköltä.

Ja nuo ilmanpoistoaukot voisi omaan silmään olla suuremmat. Jos vertaa vaikka Tial:in valmisteeseen: http://finturbo.com/uploads/dump_tial.jpg Jossa lähes koko seinämä on reikää.

Poissa Laakeririkko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #77 : 12.03.2011, 21:41:28 »
Hyvä että intoa rittää tämmösillekkin rojekteille.

Olet ilmeisesti manuaalisorvilla tehnyt ton dumpin? Näyttäis ainakin jälki semmoselta omien kokemusten perusteella. Raskaalta näyttää tosiaan. Vähän voisit hifistellä ja tehdä siihen jotkut hienot rivat tai jotain, kevenisi samalla.

Kiintoisa projekti muutenkin,

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #78 : 13.03.2011, 11:33:13 »
Kyllä noista reijistä pitäs ilman pois päästä. jos tekee noin suuret kun tialissa niin alkaa jo toi mäntä olla tyhjänpäällä ja vetää sitten linkkuu..

Juu täysi manuaali vehkeellä. Joku kunnon venälääne:D Ja tosiaa joki kiinnike pitää tuolle konehuoneeseen tehdä kun on niin painava :2funny:
MSNS

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #79 : 14.03.2011, 16:58:55 »
Kyllä noista reijistä pitäs ilman pois päästä. jos tekee noin suuret kun tialissa niin alkaa jo toi mäntä olla tyhjänpäällä ja vetää sitten linkkuu..

Juu täysi manuaali vehkeellä. Joku kunnon venälääne:D Ja tosiaa joki kiinnike pitää tuolle konehuoneeseen tehdä kun on niin painava :2funny:
En nyt muista pitikö noiden poistoreikien yhteenlaskettu pinta-ala saman verran ku se letkulähdön pinta-ala vai männän pinta-ala. ´Mutta oli siihenkin olemassa joku "sääntö".
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #80 : 14.03.2011, 18:32:26 »
No sittenhän noi reijät on oikein passelit:)
MSNS

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #81 : 14.03.2011, 21:06:14 »
Tosiaan tänään olin säätämässä vollea ja ei kyllä röpeltäminen kaasuttimista ilmeisestikkään johdu eli nyt sitten on sytkä pielessä tai nokan ajoitus. jaon merkit kyllä täsmää notta sen pualin pitäs olla.

 Olisikohan vauhtipyörä mennyt yhden pultinreiän verran väärään asentoon.. kokemuksia jollain?? ... eli kaasuttimet lyö persiistä liekkiä. joten sytkä armottoman myöhäs? tai venttiili aukeaa liian aikaisin? korkeilla kierroksilla käy vähän paremmin.
MSNS

Poissa porko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
  • Blääh !
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #82 : 15.03.2011, 21:03:56 »
Onhan tulpanjohdot jakajan kannessa varmasti oikeassa järjestyksessä ? Vaikka kaikki natsat sojottaakin samaan suuntaan, ei niiden järjestys ole looginen 1-2-3-4. Toki vauhtipyöränkin saa väärään asentoon, mutta mielestäni se ei silloin edes käynnisty (saatan muistaa kyllä ihan...). :idiot2:
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
-Albert Einstein-

Poissa TopiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 279
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #83 : 15.03.2011, 21:30:06 »
Onhan tulpanjohdot jakajan kannessa varmasti oikeassa järjestyksessä ? Vaikka kaikki natsat sojottaakin samaan suuntaan, ei niiden järjestys ole looginen 1-2-3-4. Toki vauhtipyöränkin saa väärään asentoon, mutta mielestäni se ei silloin edes käynnisty (saatan muistaa kyllä ihan...). :idiot2:
Oikea sytytys  järjetyshän on 1-3-4-2.  ;)
Eihän tolla vauhtipyörällä pitäis tietääkseni kaasari pelissä olla merkitystä? Onhan sille se oikea asento kerrottu tossa alfamerin korjausoppaassakin. Ruiskussahan siinä on se anturikehä, mutta en sit tiiä... ???
Volvo v70 d3 -12
Volvo 740 b230fk+m90 -90 (380whp 638Nm)
Volvo 740 b230fk+m90 -89

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #84 : 15.03.2011, 21:35:32 »
Oikea sytytys  järjetyshän on 1-3-4-2.  ;)
Eihän tolla vauhtipyörällä pitäis tietääkseni kaasari pelissä olla merkitystä? Onhan sille se oikea asento kerrottu tossa alfamerin korjausoppaassakin. Ruiskussahan siinä on se anturikehä, mutta en sit tiiä... ???
Onhan sillä merkitystä jos on RENIX sytytys ja eikös tässä ollut?  ???
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa porko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
  • Blääh !
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #85 : 15.03.2011, 21:36:50 »
Oikea sytytys  järjetyshän on 1-3-4-2.  ;)
Eihän tolla vauhtipyörällä pitäis tietääkseni kaasari pelissä olla merkitystä? Onhan sille se oikea asento kerrottu tossa alfamerin korjausoppaassakin. Ruiskussahan siinä on se anturikehä, mutta en sit tiiä... ???

Joo sytytysjärjestys, mutta ei johtojen järjestys. Ja tuossa näytti olevan jakaja kannen päässä eikä lohkossa, joten kait sen jostain pitäisi ykk tieto saada ? Vai oliko katsoinko väärän auton kuvia ? Eli onko jakaja lohkossa vai kannessa ? Jos on lohkossa, niin vauhtipyörän asennolla ei ole väliä. Jos taas jakaja on kannessa, niin sytkäyksikölle tarttis saada ykk tieto vp:ltä.

E: ...kuten HembalanD tuossa jo vahvistikin...
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
-Albert Einstein-

Poissa TopiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 279
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #86 : 15.03.2011, 21:53:30 »
Onhan sillä merkitystä jos on RENIX sytytys ja eikös tässä ollut?  ???
Joo sytytysjärjestys, mutta ei johtojen järjestys. Ja tuossa näytti olevan jakaja kannen päässä eikä lohkossa, joten kait sen jostain pitäisi ykk tieto saada ? Vai oliko katsoinko väärän auton kuvia ? Eli onko jakaja lohkossa vai kannessa ? Jos on lohkossa, niin vauhtipyörän asennolla ei ole väliä. Jos taas jakaja on kannessa, niin sytkäyksikölle tarttis saada ykk tieto vp:ltä.

E: ...kuten HembalanD tuossa jo vahvistikin...
Kyllä joo näyttäis tossa 1 sivun kuvassa olevan renixin vauhtipyörä, joten se on aika tarkka tosta asennosta... siis toi 1-3-4-2 han on juurikin johtojen järjestys jakajassa. vai oonko mä ymmärtäny jotain taas väärin? :-[ Vai tarkotitko sitä, että pitää kattoa jakajan sisältä, mille se jakaja antaa kipinän ykk, (eli merkit kohillaan) niin siitä lähdetään laittamaan johtoja ton järjestyksen mukaan. ???
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011, 21:55:54 kirjoittanut TopiK »
Volvo v70 d3 -12
Volvo 740 b230fk+m90 -90 (380whp 638Nm)
Volvo 740 b230fk+m90 -89

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8032
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #87 : 15.03.2011, 22:08:23 »
Kansijakajassa ei mene sytytysjärjestyksessä. Ei pysty nyt muistamaan tarkkaan, oiskohan ollut 4-3-1-2 edestä katsottuna. Jos sytkäennakko on metsässä, on vauhtipyörä väärässä asennossa.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011, 22:53:56 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa porko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
  • Blääh !
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #88 : 15.03.2011, 22:18:46 »
 
oiskohan ollut 4-3-1-2.


Ääni tälle. Kaksi reunimmaista johtoa kulkee ristissä, eli 1 ja 2 pitää olla "väärinpäin".
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
-Albert Einstein-

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #89 : 16.03.2011, 07:32:16 »
Jeps johdot ovat juurikin järjestyksessä esestäpäin katsottuna 4-3-1-2..Tuossa oikein joskus laitettiin tussilla numerot...




 Eli nyt kun saan imuvuodot tilkittyä ja vieläkään ei toimi niin siten ollaan vauhtipyörän asennolla pielessä..
MSNS

 

Futurez  Kulkukoira