Hjoo, ensikosketuksen perusteella tuo vaikuttaa varsin fiksulle laitteelle, huomattavasti fiksummalle kuin "säätäjänsä".

Käydä ryskytteli tosiaan vaivaisesti ~400 rpm tyhjäkäyntiä, seoksen ollessa täyskaasuvedon luokkaa. Aloitin nollaamalla kaiken oppimääränsä, ja katso, pikkuhiljaa alkoi seos lähentyä haluttua ja käyntikin nousi n. 800:n, pyynti oli 1000.
Pikkuisen tuntui kuitenkin pöpeltävän putkissa, joten tarkistin perusennakon, joka oli karvan alle 8. Saa toistaiseksi ollakin.
Loppuviimein hörhötti suht nätisti, ja kierroksiakin naukaisi melko iloisesti. Hirveän nopeaa kaasunpolkaisua ei kestänyt rykäisemättä, ja polkaisun jälkeen pamautteli vielä putkissa, mutta tuohonkin päästäneen vielä kiihdytyspumpun ja fuel cut outin merkeissä paneutumaan. Kuin myös kaikki käynnistyshuikat näyttää nollaantuneen, mutta kaikki aikanaan...
Lopuksi huomasin, että IAC Stepsit oli pitkälle toisellasadalla, joten pitänee tuo katsoa seuraavaksi.
Tässähän oli siis aikaisemmin ollut yksi ylimääräinen alipaineletku tulppaamatta, ja yrittänyt korjata ilmavuotoa parhaansa mukaan, ja bensakartat sen mukaiset.
Ja bensaletkusta puuttui oleellinen pätkä, not for fuel INJECTION SYSTEM. Viitannekko sitten enempi paineen- kuin bensansietoon, mutta vaihdan huomenna kuitenkin siinä missä muutkin konehuoneen letkut.