Miulta löytyy noitten parin Volvon lisäksi pari kourallista euro-autoja, ja sitten kaks Mercury-farmaria, '85 Colony Park ajossa kesäisin ja oliko se toinen nyt '86 joka tuli oikiastaan varaosiksi. Siitä ois tarkotus napata tekniikka '56 Ford Customlineen joka odottelee liiterin nurkalla parempaa huomista. Sitten toistaseki löytyy '65 Rambler American joka on myynnissä ja näyttäs vaihtuvan kevään aikana pariin uuteen projektiin... 
Mulla oli aikoinaan tommonen -84 kolina parkki (sai nimen, kun laatikko poiki)
Pirun mukavaa kyytiä, sähkösäätöinen sohva ja kunnon tehostettua ohjaus ym. ruiskukoneella kulutus aisoissa (maantie 10-11, yleisesti 13l) Ja se oli 1-piste ruiskulla, -85 on jo monipiste.
Talviautona yks parhaista, kulki lumessa ja jäässä kuin juna ja pirun lämmin, jää Volvot kakkoseksi. Oho, oli vähän uskaliaasti sanottu, sentään Volvo-palsta.

Sellaiseksi lahnaksi meni mutkatietä vikkelästi, ei pysyny kaveri Passatilla perässä. Tai sit oli vaan hyvä kuski...
Semmoisen vois kyllä hankkia akalle kauppa-autoksi, jos löytyisi hyvä yksilö.

Tai sitten -65 monterey, semmonen oli faijalla -65-70vuosina,kun olin skidi, mettäreissuautoksi hankkisin.
Siis sen koko nimi on (Ford)Mercury grand marcuise colony park.