0
0 jäsentä ja 23 Vierasta katselee tätä aihetta.
Onko mitään kikkakolmosta, millä 2002 V70 2.4 turbosta sais sen kannen yläpuolisen peitelevyn irti ilman ahtimelta tulevan putken irroittamista? Ja pitääkö se poikittaistuki irroittaa, jotta sen putken saa oikeesti irroitettua siitä? Starttiremppa opetti, että noi putket on ihan hemmetin tiukassa ja puolien tsekkaus ei todellakaan ole 15min homma silloin.
En tiedä paljonko tuossa moottorissa on eroa 2005 2.5T-moottoriin, mutta tuosta omasta lähti tuo ahtoputki irti kun klemmarit löysti. On se niin paljon siinä edessä, että itse en lähtisi puolia irrottamaan irrottamatta ahtoputkea. Poikkitukea ei tarvitse ainakaan tuossa uudemmassa irrottaa.
Kaverilla olis ongelmaa vm 2000 V70 mk1 kaasuläpän kanssa. Jos se ostaa nyt uuden vastaavan, niin tarviiko sitä käydä erikseen Volvolla ohjelmoitavana?Osaakos kukaan sanoa mistä päin kannattaa tuo uusi hankkia, tai tiedättekö paikan mistä sais edullisesti?
Pelkkä kotelo ~400€ Volvolta, kotelon tiiviste on ainakin vaihdettava. Ohjelmointi on tehtävä ja maksaa n. 100€. On kuulemma tuurissaan (varaosa myyjän mielipide) saako autolla ajettua ilman ohjelmointia uudella kotelolla. Itse vaihdoin omassa pihassa ja ajoin 25km ohjelmointiin. Toimi kyllä, mutta tehoja puuttui ja viivettä oli.Korjaamolla purkavat vissiin vähän enemmän ja vaihtavat imusarjan tiivisteen samalla?
Mikä aiheuttaa tuon jarrupölyn paljouden ja levyssä jäljet? Välillä vinkuu jarruttaessa.
Paljos 740:n ilmastointiin mennyt muilla kylmäainetta? Omalla huomenna aika ja mietin minkälaiseen lisälaskuun saa varautua
Mulla meni 940:iin 950g ja hintaan 10€/100g