Tais olla sylinterikannen takaosan lähellä, pakosarjan puolella mikäli oikein muistan.
Ainakin lambda oli aika tyrkyllä siinä, ja helposti löytyy pistoke kun johtoa seuraa.
Vikakoodit on sitten fuel trimmeistä eli korjausarvoista.
Esim. P1171 = long-term fuel trim, upper limit.
Oletettavasti silloin tarkoittaa postiivista, eli korjaa pidemmäksi ruiskutusaikoja.
Tarkasta imuvuodot ekana. Lambdasta ei johdu 90% todennäköisyydellä.
Testerillä näet paljonko ne fuel trimmit eli korjausarvot on.
Lyhyen ja pitkän ajan korjausarvot. Lyhyen ajan korjausarvo heittelee jonkin verran normaalistikkin.
Ja ilmamassamittari on toki hyvä kattoo, et on alkuperäinen eikä joku hinnat alkaen tarvikeromu esim. Topran..

"Kuinka korjata käyntihäiriöt, vaihe yksi" -> vaihda alkuperäinen ilmamassamittari tarvike ilmamassamittarin tilalle, ja korjaa imuvuodot.
En tiedä miksi jotkut vaihtaa ihan ekana ilmamassamittarin, ja vieläpä sellaiseen joka on hinnat alkaen mallia ja sen jälkeen sit luovuttaa kun ei yllättäen tullutkaan kuntoon... vaikka ihan selvä imuvuoto olisi silmien edessä.