Kuparitahnan kans ollu ikinä ongelmia.
Monistakin olen kaivanu irti kuparitahnaa, joka on lähinnä murenevan äänieristematon näköstä ja tuntuta putua, vaseliini ei toistaseks ole tuota ilmiötä tehnyt. Kahtelin että tuolle mun käyttämälleni on satuttu kertomaan +220C maksimilämpö, niin uskallan veikata että jarruista on jotakin muutakin rikki jos satulan liukutapitkin on 200C yläpuolella, suattaa pian olla vaikka nesteetkin suorittanu olomuodonmuutoksen siinä vaiheessa...
Liukutapithan lähtee irti tarpeeks isoilla akuankkapihdeillä kiertämällä, kun samalla antaa päittäin laakia kun vääntää, ja kunnon liuotusöljy on kans herkästi tarpeen. Yhet saatiin irti kun otettiin koko kannatinrauta tolpasta irti ja ruuvipenkissä väännettiin, toien väänti isoilla pihdeillä lujaa ja toinen huimi pultinpäähän lekalla yhtaikaa, pikkuhiljaa lähti napsahtelemaan liikkeelle. Onneks ei ollu tiukassa
