0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
järjenkäyttö ois ollut kannattavaa ennenkö kysyn kun nuinkin yksinkertainen syy niille
Kertokaapa kokeneemmat mikä nyt mättää.Eli 240 vm89 2.0i katalysator malli.Nyt ilmennyt sellainen ongelma että kylmänä käynnistäessä starttauttaa pitkään jonka jälkeen paukahtaa imusarjassa. Tämän jälkeen yleensä lähtee toisella yrityksellä käyntiin. Ei tee tätä paukuttelua joka kerta, mutta aina silloin tällöin. Lämpimänä yleensä käynnistyy kyllä ilman pauketta.
[img width=640 height=480]http://i101.photobucket.com/albums/m44/volvo_360/DSC07690.jpg[/imgSolex sisac, oliko noilla kolmella ( ylimpänä 2 johtoa ja alhaalla 1 sininen) johdolla jotain tekemistä tyhjäkäynnin kanssa, vai mikä virka nuillla oli
Ylimmät 2 on tyhjäkäynti solenoidin johdot, pitää tulla virta kun virrat päällä.