Ei ollut kysymys tässä topikissa kiertosuuntaisesta välyksestä.
Pitäydytään nyt ensin todennäköisimmissä ja helpommissa asioissa, ei tarvitse kenties mennä teknikkotasolla, eikä edes insinöritasolla.
Sieltä ei yleensä ole paluuta.
T: Korkeampi koulutus vaikka en sillä enää toimeentuloani hanki, onneksi.
Ei muuta tähän aiheeseen.
Palataan muissa merkeissä, kenties.
Jos asia ratkeaa muilla asioilla kuin sivuvälyksen pienentämisellä, onnittelen osallistujia meediokyvyistä ja hyvästä arpaonnesta.
Niin, itseäni saa toki mollata tosi huonoista vinkeistä.
Kiitos!
Hienoa jos olet käynyt kouluja tohtoritasolle asti, itselläni tuskin riittäisi hermot. Toisaalta en mielestäni ole mainostanut koulutaustaani, joten mistä tiedät sen? Pitäiskö mun kenties tuntea?
Toisaalta korkeasti koulutetun luulisi ymmärtävän, että kepin sivuliike on, kuten TOK sanoi, kiertoliikettä siirtäjävivustossa, jolloinka se on kiertosuuntainen välys mitä yritetään nyt poistaa. Tuo sivuttaisvälyksen poisto "pakottaa" niitä osia toistensa suuntaiseksi vaikka noissa holkeissa onkin välystä myös kiertosuunnassa. Prikkakorjaus ei siis olisi tarpeellinen(eli sivuttaisvälys ei haittaisi) mikäli vivuston holkit olisivat tiukat, ne vaan harvemmin ovat.
En ymmärrä, miksi sun tarvii yrittää oikoa jokaista mun kommenttia korjaamolla, tai tuota marttyyriasennetta, tai tuota kiittelyä jokaisen jatkokorjauksesi perään. En siis kiitä yhtiömme tai kenenkään muunkaan puolesta. En myöskään mollaa tosi huonoista vinkeistä, vaan tosi huonosta asenteesta siihen että joku muukin voi tietää näistä vermeistä jotakin ja kenties lisätä asiaan juttuja, jotka on hyvä tuota helppoa ja yleistä vikaa korjatessa tarkistaa.
Toivottavasti ei palata, mulla kun ei ole tutkintoa rautalangan vääntämisestä.