Itse olen nostanut kyllä eri kohdasta, kurkkaa alle, niin aika selvät paikat mistä saa hallitunkilla ilmaan mitään rikkomatta. Emännän isä tosta vanhemmasta s8kympistä tunkkasi orkkisnostohohdan hallitunkilla aivan läjään, ei tarvi enää omalla tunkilla nostella. 
1.5t Bahco nostaa ainakin sprinterin koko kyljen aivan helpolla. Halpiksissa nuo nostopainot tosin saattaa olla ilmoitettu HIEMAN yläkanttiin.
Mulla sopii tunkin kuppi juurikin sopivasti orkkis korviin, joita on siis mk2 mallissa kaksi kappaletta. Eikä ole pienintäkään oiretta että menis läjään vaikka nostaa koko toisen puolen ylös. Järkee kun käyttää niin ei riko mitään.
Etupyörän etupuolelta löytyy etukelkasta alastyöntyvä pultinkanta, jonka kohdalta on hyvä nostaa, kun työntää tunkin"koillisesta" auton alle, jää hyvin tilaa tehdä remppaakin, kun tunkki ei ole tiellä. Koverra johonkin puupalaan pultinkannan kokoinen kolo niin pysyy hyvin paikoillaan tunkin ja auton välissä nostettaessa. Tunkkaa rauhallisesti niin halpistunkkikin kestää. Kun auto on ylhäällä niin laita jokin tukeva varmistus auton alle esim. vahva puupölkky, kivi, auton varapyörä, anoppi tms. Äläkä ikinä yritä nostaa koko auton toista puolta yhdellä tunkilla, vaikka joku muu tekisikin niin. Mikäli nostat autoa pehmeällä alustalla niin hanki tunkin pyörien alle tunkkia 2x leveämpi ja 1,5x pidempi metalli- tai vanerilevy niin ei uppoa pehmeään maahan.
Nostopaikkoja kyllä löytyy. Ja ei sitä hepposilla tunkeilla kannatakkaan nostaa koko kylkee, ei ainakaan tuolla kysyjän tunkilla. Mulla on saman tyyppinen kakkos tunkkina ja ei tulis mieleen.
Mutta kukin tyylillään ja varusteiden mukaan.

Tasasella tallinlattialla on vaan hiukan eri kuin pehmeessä maassa huonolla tunkilla, vaikka olis alla levykin.
Ja nythän kerroinkin vaan että auto nousee. Varmistus jos siellä jotain tekee, on tekijän vastuulla.
LHM öljyä ?...sitähän on käytetty myös joissain traktoreiden jarruissa/kytkimissä ja citroenissa.
En mä tiiä mitä toi litku on Volvon purkissa.