0
Huikkoster, jaskajokunen ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kotia tullessa alkoi hirveä kihinä ja vikinä vänkärin puolelta. Pihalla huomasin, että jarrukilpi laahaa levyä vasten ja tuskin on kiinni millään. En pimeässä ja sateessa jaksanut asiasta enempää innostua.. Lähteeköhän tuo kilpi tuolta ihan repimällä pois? Ettei tarvis pihalla alkaa purkamaan jarruja, että saa pois. Autona -06 Volvo S40 2.4i
Siellä voi olla kivi välissä, kokeile peruuttaa
Kun ensin selvitin kumpaa virtaa on johdon pääs jatkuvasti. Eli 2 plussaa yhteen ja maat yhteen. Ei muista kumpaa oli jatkuva virta johdois.
Katkookos seiskan orgisräikkä jännitettä vai maata?
Moi! Mikä laatikko kyseessä manuaali 940ssä, pakki menee vasemmalle ylös? Vm 95 matalapaineturbo. Ei taida m90 olla eli onko m47?
M47
Pakki vasemmalle ylös, vitonen oikealle ylös = M47Pakki vasemmalle ylös, "nappivitonen" = M46Pakki vasemmalle ylös, neljä vaihdetta eteen = M45Pakki oikealle alas, viisi eteen ja vitonen oikealle ylös = M90.
940 turbon ainoot tehdasasenteiset manuaalilootathan on olleet M46 ja M90. Joten oletetaan että se ois nappivitonen jossei kukaan ole vaihtanut sinne muunlaista lootaa.
Noitten tunnistetietojen perusteella m47Näköjään joku edellisistä omistajista vaihtanut. Missäs vaiheessa näihin tuli tuo m90? Auto ensirekisteröity 95 puolessa välissä, joten eikös luulis että olis jo tuo alunperin? Ihmetyttää vaan miksi olisi vaihettu tuo m47 tilalle. Vai onko m46 niin sukka ettei kestä edes tuota n.200hv:ta joka nyt tuossa on noitten perus ahtojen nosto viritysten jälkeen?