Sen eberin voi kytkeä sillä takaisku-T-kappaleella tai sitten vaan suoraan sarjaan sen lämppärinkennon kanssa. Sarjassa se tietysti lämmittää sen eberin, jolloin sinne hukkuu lämpöä.
EHkä kannattaisi aloittaa mittaamalla lämppärin kennolle tulevan veden lämpötilaa. Jos siellä on neljännesvuosisadan syksyiset lehdet kennolla, ja saman ajan välykset lämppärin hanalla, niin eihän se kovin kuumaa ilmaa jaksa enää hönkiä.
Mittailin infrapunalla termarin ollessa auki, ja kymmenen astetta sinne eberille häviää ihan paikallaan seistessä. Eli moottorista oli tulossa tyyliin 65°c ja eberin jälkeen 55. Kennolla käytyään neste oli 53°c muistaakseni, tästä nyt on jo aikaa kun mittailin

Kennoa tiirailin, imuroin ja puhalsin roskia takaisin päin paineilmalla. Irrotin keskisuulakkeet ja siitä näki kennon, joka näyttää äkkiseltään alkuperäiseltä, tai ainakin kauan paikoillaan olleelta. Suurin ero lämmön tuloon tuli lämmönsäädintä renkkaamalla, eli sen käyttö mekanismissa/hanassa on varmaan suurin vika. Totesin tässä yksi päivä kun pakkasta oli 17, että eberi puskee jo kymmenen minuutin jälkeen kuumaa koppiin, puhallin ykkösellä ja puhallus lasille. Lämpöö kyllä irtoo parkissa, mutta ei ajaessa, paitsi Eberi päällä tulee kyllä kuumaakin.