Nelisen vuotta tullut pikkuhiljaa kasailtua omaa matsonia. Piti olla valmis toissakesänä, viime kesänä ja nyt tulevana kesänä. Nähtäväksi jää

-B20 8bolt, 8:1 ruttu, ARP-kansipinnapultit, Elring kynsitiiviste
-38/46 reilusti avarrettu kansi vahvistetuilla pukeilla ja tuplajousilla ja 5/16x0.83 mittatilauschromolytönäreillä
-nokka 298/114/8,7 teräsrattaalla
-mega ruisku ja edis-sytkä
-vems laajakaista
-omavalmiste imupakosarja mustasta, runnerit J-käyristä, primäärit vesijohtomutkista
-718cc suuttimet B20E kannessa muokatuilla suuttimenpidikkeillä
-GT37 motorsport pakopesällä ja 3" DP => 2,5" loppuputki
-kiinacooleri + täysalumiinisyyläri tuplaflekteillä
-B19ET männät ja M-kanget
-teräs vp + 900 turbo saabin asetelma shimmattuna + 4-lap. sintteri
-laturi (100A)+vesipumppu hammashihnavedolla
-M400 laatikko + Hiacen 40mm kavennettu perä tiukatulla LSD-lukolla ja levyjarruilla
Teholukemia ei ole mitattu, koeajolla on vahingossa ponnistettu reilu 2bar => sutii.