Volvo 855R tomaatti
Käyttöönotto: 4/1996
Ulkoasu:- Dark green olive pearl.
- Sävylasit ja takalasit tummennettu amatilaisella.
- Heko:n tuuliohjaimet sivulaseissa x4.
- Pyörän takakaaria levitetty hivenen. (vielä kesken ja karmeen näköiset

)
- Konepelti, sivupeilit, takaluukku kalvotettu 3D hiilikuituteipillä.
- Takavalot- ja sivuvilkut tummennettu ja edessä parkkeina oranssi/kelt. polttimot.
- Kylkilistat + puskurien yläosat maalattu rubbercompilla.
- Muutama tarra siellä täällä.
Alusta:- KONIn jäykkyyssäädettävät iskarit.
- KONIn ~30mm madaltavat jouset (verrattuna äRRän vakio -30mm alustaan, eli normi 850 alustaan verrattuna ~60mm).
- Omatekemät poikkituet edessä ja takana.
- Jarrut 280x26mm edessä reijitetyt zimmermanit ja 295x9.6mm vakiot takana (ABS jarrut).
- Luistonesto (TRACS).
Vanteet:- 15" levipellit 9" ja 10" leveät kesällä.
- 15" volvo antila alut nastarenkailla talvella.
Sisusta:- Tummanharmaa/musta Nahka/Alcantara sisusta.
- Kuskilla sähköpenkki 3 muistilla.
- Penkin lämmittimet x4.
- Takapenkin käsinoja, jossa lastenistuin.
- Sähkölasit x4.
- Nahkaratti 2 värinen.
- Automaattinen ilmastointi, kaksitoiminen.
- Ajotietokone.
- Vakionopeudensäädin.
- Sähköpeilit, lämmitettävät.
- 850 alkup. blyysilattia matot.
- Takakontin näkösuojaverho.
- Yms.
Äänentoisto:- Vakio kaiuttimet x8, vakioilla kaapeleilla.
- JVC 2-din soitin.
- SPL 2x600w vahvistin silloitettuna 12" subille + 1 faradin konkka.
Konehuone:- B5234T5 moottori ja 4-vaihteinen automaatti.
- 177 kW (241 hv) 330Nm.
- Suora putkisto katilta perään 3" rosteria, 1 vaimennin mallia suoravirtaus.
- Lastutettu stage 3, ahdot 1.25bar.
- Huollettu alkuper.mitsun 16T 7cm2 suoralla pakopesällä.
- do88 ahtosilikoniputket + metalliputket mallia suora vm:94.
- do88 3" imuilman putki kartiosuodattimella + Bsr lämpösuojalla.
- 3" IMM.
- Alkuperäinen turbon lämpösuojapelti.
- Huohotinputkistoa modattu paremmaksi.
- Nykyään tehua on vakioon verrattuna enemmän
Tulossa- GLT nokat (hankittu jo)
- GLT 76mm kaasuläppä (hankittu jo)
- 3" DP (suunnitteilla)
- 3" Kisakatti 200 kennoinen
- Isommat suuttimet (etsinnässä)
Tässä muutama kännykällä otettu surkea räpsy alkuajoista (27.9.14) ärrän kanssa:

Etupuskuri ylläri ylläri tarvii uuden maalin päällensä:

Sisusta on lähestulkoon virheetön, paitsi kuskintuolissa kulumaa, mut ei ole rikki:
